czwartek, 2 czerwca 2011

Rok


     Minął właśnie rok od chwili powstania bloga i dwa lata od pomysłu na widok za oknem. Dziwne, bo chyba pierwszy raz robię coś dłużej niż pół roku. Może się starzeje :)
     Blog miał być o klonach a jest o tym, że włóczę się po ogrodach albo tym, ze fotografuje okno, ale pewnie taka jest natura blogów. Czasami chce mi się pisać, czasami nie chce, często zasypiam wcześnie bo jestem zmęczony po pracy, ale przede wszystkim mam niesamowity bałagan w komputerze. Wybranie i przygotowanie zdjęć zajmuje dużo czasu więc zwykle po prostu mi się nie chce. To tyle jeśli chodzi o wymówki. :)
     Za kilkanaście godzin zaczyna się mój urlop, pogoda jest piękna, od trzech dni mam nowy aparat więc tematów i zdjęć w najbliższym czasie mi nie zabraknie.
     Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają, fajnie jest wiedzieć, że to co robię może się podobać.

6 komentarzy:

  1. Miłego urlopu, dobrej pogody i udanych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też by sie nie chciało szukać zdjęć. Opisuje tylko to co robię na bieżąco :)
    Udanego urlopu i mam nadzieje, że pokażesz tu jakieś fajne widoczki.
    Za oknem bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :)
    Takie miłe komentarze motywują do pracy na blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. twój blog sprawdzam codziennie(jak odpalam kompa oczywiście :) ) wielu fajnych rzeczy sie dowiedziałem o klonach ( i to wcale nie s gwiezdnych wojen ;P ) a poza tym fajnie śledzić na bieżąco co u ciebie słychać i że sie nie nudzisz :) pozdrawiam i trzymam kciuki za następne lata... pozdrawiam
    ps. jaki masz nowy sprzęt? sprzedałeś soniacza jak chciałeś i poszedłeś w canona?
    ps2. założyłem galerie internetową.. bardzo fajna... : www.wojciechanton.foto-kurier.pl, Tobie też polecam :)daj znać jak sobie założysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Wojciech.
    Dzięki za dobre słowa. Obejrzałem Twoją galerię, wszystkie zdjęcia to mistrzostwo świata, proszę o więcej. Może byś tak od czasu do czasu swoje gg odpalił żeby pogadać :)
    Wkrótce sprzedaje stary aparat a na jego miejscu pojawił się Nikon D90. Mam teraz dużo zabawy, bo jest bardziej skomplikowany niż A230.
    Za kilka minut łapię plecak i jadę na parę dni do Clare. Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. oki.. najczęściej jest odpalony dominiki gg, ale postaram się odpalać częściej swoje :)

    OdpowiedzUsuń